God morning sunshines!

Sitter och väntar på att håret ska torka, bestämde mig för att sova med inpackningen, dels för att jag inte orkade duscha en gång till idag. Mitt hår blir jätteostyrigt om jag säger med blött hår -.-! och dels för att det verkar såå mycket bättre då!

Så nu är det verkligen silkeslent!

Idag är första lektionen religion, kan vara riktigt intressant. Våran lärare pratar på tok för mycket, och om samma sak 3 gånger på olika sätt, ja. ni förstår kanske att det blir liite jobbigt att lyssna på efter ett tag ;)!?

Har haft en jättemysig morgonstart, en uppiggande dusch, en god macka och så Jason Mraz, just nu är "sleeping to dream about you", hon och Michael Bublé är guld att vakna till på morgonen!

Nej, nu blir det lite make-up så jag inte ser så nyvaken ut och sen skutta iväg till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0