God morgon!

Nu har jag precis klätt på mig och ätit frukost. Jag har börjat med en ny sak, att dricka ett stort glas kallt vatten istället för te. Tänderna missfärgas ju också av te, och jga har druckit det väldig länge nu känns det som. Har en 9 olika tesorter i skafferiet. Så nu blir det vatten för ett tag. (får se hur länge det håller ;)). Har tagit mig en varm och skön dusch nu på morgonen också. Finns verkligen nästan ingenting som får mig att vakna lika fort!

Jag känner det nu på vintern att jag blir så himla torr, får lov att smörja in hela kroppen med body butter, inklusive ansiktet.. Annars går mitt ansikte sönder :(. Jag använder en med Papaya-lukt, som jag köpte när jag var i Grekland :).

Nu så sitter jag och grämar mig inför skolan, vill inte alls, och kom på igår att jag inte har gjort en Religionsuppgift som ska vara inne idag! Och vi har ju den såklart på morgonen :(. Menmen, ska åka och jobba idag också, 23-03 såkan ta 22,07 tåget till Västerås i alla fall, det känns jätteskönt!

Nej, nu så ska jag sminka mig så jag hinner med Sanna, vi ska ta sällskap till skolan :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0