God morgon!

ja, jag  vaknade precis. Vaknade till en snabbis vid tjugo i elva men kände efter 10-20 min att jag behövde sova mer!
Åh guuud vilket ba val det va!

Jag är helt utvilad och ska göra en frukost med pasta, bacon och kanske något mer *mums*.

Gårdagen va riktigt riktigt rolig! Det började hos Barden, jag kom vid vid halv tio kanske, då satt det ganska många folk runt bardens nya soffa och bord och spelade öl-spelet. Det poppades musik och vi hade jättetrevligt, jag är dock lättpåverkad, och det är Sanna också, så vi passade på öl-spelet. *veklingar*

Det var ganska många som gick runt elva-tiden, ut på krogen då menar jag. Men Barden, jag Sanna, P och Jocke. P och Jocke va nyktra. Var dem enda som var kvar. Det var egentligen inte tänkt att jag skulle följt med på krogen eftersom jag är typ pank, men vi hade så himla roligt så jag fick bara lov att följa med ut! Så vi kilade iväg till krogen vid tolv, upp till mig  en jättesnabbis för att spraya hår och hämta legg, sen in på hotellet!

Där stod vi och verkligen tokdansade till klockan halv två, vi varvade med rökpauser och dansgolvet! Såå himla roligt.

Tack för en underbar kväll! Och nu blir det maat!

Kommentarer
Postat av: Sanna

måste säga att det var otroligt roligt igår gumman! <3

2009-02-21 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0