God morgon!

Pemil kom över igår :D. Det blev en massa myselipys och sen så toksomnade jag vid halv elva någonstans, nu sitter han och studsar och är allmänt morgonpigg och trött i omgångar. Sötisen däär!

Men nu är jag redo att ge mig av till skolan. Jag har sovmorgon idag och börjar inte förrän 9,15, och det tar bara 15 min att gå till skolan!! Det är PIC nu på morgonen, i typ 2 timmar och 15 min, sen har jag lunch och psykologi i 2,5 timmar :P. Bara långa lektioner idag, men båda är faktiskt roliga och intressanta!

Har ingen aning om vad jag ska göra idag, eller jo, en sak. Ska skriva lite saker till Svenska B, har lite rester i mindre roliga områden (A). Tror jag ska läsa lite Religion också, så jag ligger lite före, vi har ju inte seminarium förrän nästa fredag men i alla fall. Så är det studiedag på Onsdag, weei! Det blir party på tisdag, eller i alla fall en öl eller en söt drink eller två på hörnan :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0