Frukost!

Godmorgon!

Sitter och äter en frukost som består av, två rågbröd och en skål med fil och flingor, och så te på det! *mums mums*, det va jättelänge sen jag åt såhär mycket till frukost, men det är ju så himla gott med mat!

Jag vaknade ungefär för en halvtimme sen, av att mamma öppnade dörren, är så himla lättväckt :(. men det gjorde inget, det var dags att gå upp i alla fall!

Idag så blir det inte att gå och fika med Tess, eller, kanske, men som det ser ut nu så blir det inget. :(
Så idag så vet jag inte riktigt, mamma vill att vi ska titta på en film som heter "Cityslickers", någon som sett den?
Den låter i alla fall som om den är otroligt tråkigt, så tror nog jag skippar den (A). 

Nej, nu så ska jag vara lite social mot mor, och plocka undan mina saker! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0