...

När jag kommer till skolan och faktiskt känner mig ganska duktig för att jag har pluggat så mycket, gick och la mig en och en halv timme senare än vad det va tänkt, och gick upp en timme innan jag hade behövt, så är det inte så att vi har "prov" idag, utan vi ska boka TID för prov... Så jag har mitt om 3 veckor, faan.. Menmen, jag vet i alla fall att jag verkligen kommer kunna frågorna tills dess i alla fall, det är ju positivt!

Så nu letar jag efter en artikel som jag ska kunna och välja ut ord i, sen blir det en snabb lunch. Beroende på vilken mat det är i skolan och sen blir det att kila hem och städa en massa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha någon hjälp med städningen? Kan nog avvara en timme idag eller nåt sånt :). (mest för att du skrev att jag var bäst tidigare :V)

2009-02-12 @ 15:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0