blaha..

Idag va en ganska bra dag, som jag trodde, skoldagen i alla fall.
Vi fick våra studentkläder, yeeey!! Jag hdae beställt mysbyxor, en tröja och ett par hotpants, JÄTTEmysiga allihopa!
Ni får se bilder när jag har fixat kameran, letar för fullt efter laddaren!

Jag och Emil fixade upp databordet också och har ställt datorn på den, så nu slipper jag få så himla ont i axlarna!
Det enda som fortfarande behövs göras är att fixa igång super nintendot, sen kan jag ha pyjamasparty här hemma på hög nivå, någon som är sugen :D?

Så nu sitter jag här, vid databordet och i mina nya mysipys byxor och funderar starkt på att beställa en pizza, är hungrig, orkar itne göra mat och så blev jag less eftersom det va besvärligt med databordet och datorn -.-..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha, din lilla latmask ;)

2009-02-09 @ 22:03:55
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0