Bartendern Ellen!

I Fredags var jag bartender innan studentfesten.
Min absoluta favoritdrink heter "frozen strawberry daiquiri" den består av rom, is, jordgubbar, sockerlag.
Eftersom jag inte hade rom så gjorde jag en ellenvariant på den med hallon istället för jordgubbar och vodka istället för rom. Den blev SUPERgod!

frozen raspberry daiquiri

Den är verkligen lika god som den ser ut!

Sen hade vi en annan ny favorit drink, "Sweet thing" kallas den. Den ser lite skum ut, men det är verkligen supergod! Det här är helt klart en som jag kommer dricka flera gånger!
Sweet thing

Kommentarer
Postat av: Emil Skogsund

Inte får man nå beröm här heller :(.

2009-02-17 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0