PCD.

Har precis ätit frukost, duschade en snabbis imorse också, jag tycker det är otroligt mysigt att ställa sig med sömndruckna ögon i en riktig varm dusch och vakna sakta men säkert *myyys*.  Idag har jag körlektion, en dubbel (som vanligt), blir nog en massa stadstrafik idag *hoppas*, ser riktigt fram emot alla körlektioner, tycker inte ens att det är jobbigt att gå upp vid sju, i och för sig självvaknade jag vid sex idag, och kunde inte somna om... Men i alla fall, det gör inte alls något!

Håller på att göra mig i ordning till Pussycat Dolls - Jai ho. Känner att det här kommer att bli en toppen dag, är på super bra humör!!

Nej, ska borsta tänderna nu och sen blir det att åka till körskolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0