Övningskörning!

Har övningskört med Mamma idag, massa skoj. Ska börja med stadskörning imorrn tror jag, så behöver all träning jag kan få! På Tisdag är det riskettan *suck* och på Torsdag är det halkan(!). Har hört att den är superrolig, så ser verkligen fram emot den!

Börjar inte förrän 10,45 (tror jag) imorrn, ska ringa med dem och höra uti fall att. Sen tänkte jag sitta kvar lite efter och göra tester på datorn! Läser en massa teori, och det känns inte sådär jätteknepigt och det mesta går in ganska fort. Men, det är väl bara att fortsätta plugga!

Har varit super dålig på att ladda upp bilder, och har inte haft kameran med mig någonstans, men tänkte ta med den imorrn och ladda upp lite bilder på körskolan och stan och sådär.

Myysiga Falun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0