Mygbett och "New Moon"

Har varit ute i Mörtis (sommarstugan) idag, hämtat en massa ved och lagt ut gräs, och jisses vad mycket mygg det är! Det och flygmyror, så himla äckliga.. Har minst fyra mygbett på fötterna (hade sandaler på mig, hejja...) och dem slutar aldrig att klia, har redan kliat sönder alla så mina stackars fötter ser allmänt misshandlade ut...

Har inte haft så mycket att göra efter det att "Allsång på Skansen" slutade, blev tvungen att titta... För övrigt inte alls lika bra som Lottas motsvarighet (om någon är intresserad). I alla fall, eftersom jag hade en massa spare time så tänkte jag kika när andra filmen i Twilight sagan har premiär, och det är inte förrän den 20e Nov. Så jag nöjde mig med att titta på en massa trailers, vilket ledde till att sitta och drömma mig bort till bilder på de två snyggingarna "Edward" och "Jake".. Eye candy till tusen!!!

Har läst alla böckerna i serien, och vad jag ser på trailern så verkar filmen inte så mycket sämre än boken! Men, det trodde jag i och för sig om Änglar och Demoner också, och den sög ju... Men nej, nu ska jag vara optimistisk och positiv, ska dra med mamma ut på en repris (vi såg första filmen tillsammans),

twilight

Visst är dem gorgeous?
(Tycker dock att Jacob (Taylor Lautner) ser lite bättre ut än Edward (Robert Pattinson))

Kommentarer
Postat av: tess

hej gumman:)

måste bara tilläga att new moon kommer ut på min 19:års dag:) kanske kan se den tillsammas? om du inte har fått hem den innan alltså:D

2009-09-09 @ 01:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0