Godkänt på halkan!

Yes, va ute och hade riskutbildning 2 (Halkan) idag, i den här värmen... Det tog tre timmar, och innan det va det körlektion, hade en timmes "rast" mellan, så gick ner och åt "lunch" åpå Waynes, en apelsin och en stor latte samtidigt som jag pluggade teori.

Halkan är mer som en övningskörningslektion än något annat, och va super nervös för ingenting alls... Men, det va super skoj, i och för sig tycker jag det är super skoj att köra över huvud taget, men det här va extra roligt! Fick också ta mig ur en bil som hänger upp och ned och se hur mycket jag väger om jag sitter bak utan bälte och åker in i den framför i 70km/h. Nyttig dag har det varit, helt klart! Men ville sitta ute en massa mer i det underbara vädret!

Men sola får det bli till helgen, ska kika tågtider hem nu till på fredag och boka, det var slut när jag skulle åka till Falun (köpte på plats) så tänkte boka den nu!

Om en och en halv timme är det teori (bara massa körgrejs idag..) sen är jag "ledig" *yey*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0