ca 5 timmar...

Så länge, har jag sammanlagt suttit i en bil samt lyssnat på säkerhet om körning... Har haft riskettan idag, en dubbel lektion och kört med mamma. Jag är helt slut. "lunchen" gjorde det inte bättre heller...

Slutade min dubbel lektion tio över tolv och riskettan började ett, så jag sprang in på samma café som när jag åt min förra "lunch", en apelsin och en Latte *yey*.. Men nu blev det i alla fall en sallad och en ramlösa, en sallad med chévre, valnötter, färska krutonger och med en honungsdressing, riktigt gott! Men det var kö och sen väntan och så vidare, så hann äta i 10-15 min, alltså ungefär halva salladen för att sen springa till riskettan, som va tre timmars av pratande, varav 10 min rast.

Jag sov ju självklart inte så bra heller, vaknade vid 7, helt klarvaken och kan inte somna om. Kikade då på sista gossip girl avsnittet. Superbra!!

Det va också trevligt att träffa mamsen, vi körde runt lite, mest i stan, sen körde vi till donken. Hon va hungrig, och jag små snodde hennes mat! Myspys i alla fall, jag ska övningsköra imorrn också med henne plus att ha haft tre lektion innan... Jisses vad trött jag kommer vara imorrn, men imorrn kommer jag i alla fall åka hem till sala igen *yey*. Älskar att ha varit här, men känns som att det är dags för hemfärd!! Får se om det blir party, eller... Om jag orkar med att festa.

Nej, nu ska jag kika på ett Sex And The City avsnitt och sen blir det att sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0