Blåbärspaj och något att se fram emot!

Miiih, dagen blev typ 10 tusen gånger bättre när mamsen kom hit och berättade en jätte skojig sak!
Vi ska fixa det ikväll, så om det går genom så berättar jag mer då, men det är i alla fall superskoj!

Har klämt i mig lite blåbärspaj, och nu känns halsen mycket bättre än vad den gjorde imorse, har dock lite huvudvärk och lite feber kvar. Menmen, Mormor och Morfar är så söta och åkte för att hämta ut penicillinet åt mig, medan jag bara har legat i sängen halva dagen, nu när det är så fint väder också :(...

I veckan så har jag också varit ute och shoppat en klocka på Ur och Penn, AxCent är märket och är lite småkär i den!
klocka

Visst är den fin!?

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ja, den var fin! :)

Går det bra med körandet?

2009-08-01 @ 14:48:14
URL: http://m890316.blogg.se/
Postat av: Ellen

Tack så mycket! :)



Det går kanonbra :D! Imorrn blir det stadskörning iih

2009-08-02 @ 17:01:00
URL: http://meskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0