Varit duktig!

Idag har jag varit duktig, jag har skrivit prov, satt upp lappar på stan, stor handlat, gått till skatteverket och till salabostäder. Och så får jag inte glömma Linus, kilade över till honom efter skolan vid halv ett, vi satt och pratade och lyssnade på bra musik, massa mysigt och behövligt!

Handlade en massa mat och det blev tacos till middag *mums*, nu sitter jag med en kopp hallonte och har precis spelat lite Zelda - A Link To The Past. Har ju aldrig klarat ut sk*ten, så det måste fixas! Imorrn har jag religionsprov och ska plugga lite till det är det väl tänkt! Har köpt två tröjor och mina balskor också *iih*, vi fick mössan idag också!!! Studentmössan alltså! Kommer upp bilder på allting senare ikväll eller imorrn, då kommer kryssningsbilderna också!

Nej, nu ska jag och Emil mysa med chips och film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0