SOL!

Åååh. Igår hade jag och mamma en myskväll, vi kikade på "meet joe black" och så åt vi hemmagjort fish and chips *mums*. Efter mös vi med ett par glas vin och godis!

Idag vaknade jag runt tio, jätteskönt att verkligen kunna sova ut! 
Efter en jättegod frukost av nybakta scones, kokt ägg och sill så kilade vi tre, jag, mamma och syster ut på en "power walk" i solskenet, jag och mamma vek av i en lite längre runda på kanske 10 min och joggade, herre gud va skönt det va!! Sen träffade vi upp Marielle och gick hem igen, tog kanske en timme. Super skönt!

När vi kom hem så blev det lite styrka och sen sätta så satte sig jag och Marielle i solstolen och solade lite, jag läste min bok "flickan som lekte med elden" och verkligen njöt!



Jag kom nyss ur ett långt och varmt mysigt bad, läste där också. har skrubbat rent hela kroppen och smörjt in
mig med bodybutter från "the body shop", lukten "moringa" så nu luktar jag himelskt!

så nu väntar jag bara på att Tess ska ringa så jag kan möta upp henne på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0