Sjukling...

Usch. Mår ännu sämre idag än igår..

Har sovit jättedåligt också. Ringde läkaren om förnyat recept på smärtstillande, så det kommer på Måndag. Ska bli skönt att få kunna sova ordentligt någon natt i alla fall.

Har vaknat upp tre-fyra gånger per natt nu i nån vecka med superont i ryggen. Sådär att jag inte kan lägga mig ner eller ens andas ordentligt... Hallå dåliga period..

Min kropp tycker tydligen att den ska ta allt dåligt på en och samma gång, tandvärken har dock börjat avta *yey*. Det är jag otroligt glad över eftersom jag redan har ätit upp alla alvedon/ipren.

Som ni kanske förstår så blev det ingen kalasdag för mig hos Göran idag, inget vin eller smörgåstårta heller :(.

MEN, jag har spelat en massa SNES (supernintendo). Otroligt roligt, och det får mig på mycket bättre humör, jag har också vilat en massa. *känner mig duktig*.

Jag har dock en massa ångest för att jag missar en massa jobb, f*n.

Aja, mer SNES nu :D!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Stackare!

Håller tummarna att det blir bättre i morgon



Puss



/P

2009-04-03 @ 21:11:27
Postat av: Elinor

Tack :D!



Puss

2009-04-03 @ 23:19:10
URL: http://meskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0