Påsk brunch och sola!

Jag kom hem klockan 6 imorse, så det va inte alls så förvånande att jag sov ända till ett. Väldigt sent, och synd att jag har missat all förmiddags sol. Men skönt var det!

Ungefär en halvtimme efter att jag hade klivit upp så blev det påsk brunch med en massa godsaker! Sen skulle mamma göra sig i ordning för att åka till JanE i Falun, så jag satte mig ute på altan och solade lite och läste ut "Flickan som lekte med elden", guuud va bra den är! Men hmm, vad ska jag börja läsa på nu då? Har insett hur otroligt skönt och avslappnande det är att ligga med en bra bok och bara slappna av. Det blir nog många såna mysdagar i parken i sommar, det skulle vara guld värt!

USCH vad jag längtar efter sommaren, det är ju underbart vårväder. Men jag vill ha meer *girig*


Kommentarer
Postat av: Marielle

Du ska ju läsa Ondskan ju!!! Jag är klar med den, så du kan låna den! :D

2009-04-12 @ 19:30:26
URL: http://m890316.blogg.se/
Postat av: Elinor

Ooh, okej. Ja, jag får sno den på Tisdag :D?!

2009-04-13 @ 10:33:38
URL: http://meskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0