Mysig soldag!

Idag har jag fixat en massa med projektarbetet och även gjort svenska uppgifter, sitter hemma efter att ha städat hela lägenheten och känner mig riktigt nöjd över mig själv!

Tidigare idag har jag varit på läkarbesök, som gick... mja, bra tror jag. Dem kom nästan fram till vad det va, men är itne helt säkra.. Sen gick jag till skolan, åt, gjorde en massa braiga saker och väntade på Sanna. Jag och Sanna kilade ner på stan för att gå till skatteverket och hämta mina deklarationspapper som ska vara inne den 4e! Sen blev det att kila vidare till Sala Allehanda, för projektarbetet. Till sist så stannade vi på Waynes, som har ställt ut sina uteservering! SUPERmys i det underbara vädret, och det är alltid massa mysigt att prata med Sanna!



Jag tog en Kaffe Latte med vit choklad essens.



Sanna drack cola!



Underbara vännen min <3

Efter fikat på Waynes så cyklade vi till Sanna, hon packade ihop en massa saker som hon skulle ha emd till barden, och jag passade på att hoppa på deras enorma studsmatta. Herre gud va roligt det va!

Hela dagen har varit underbart mysig och väldigt produktiv, iih vad jag tycker om sånna här dagar! Och imorrn ska jag prova min balklänning *iiih*!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hade också en super mysig dag stumpan! :)

2009-04-25 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0