Måndag igen.

Idag var jag tillräckligt frisk för att jobba, kändes skönt! Vill få in lite pengar!

Det var ju ett sånt underbart väder idag, så kändes lite synd att inte få vara ute i det, men tåget till västerås var försenat så jag tog mig en tio minuter i solskenet och bara va, supermysigt!

Imorrn blir det jobb igen 11,30-20 så missar all sol en dag till. Om det är det såklart. Men på Onsdag, då jäklar! Då blir det tjejmys hemma hos mig. Vi ska förbereda inför studentkryssningen och om det blir lika fint väder *hoppas hoppas* så kommer vi mysa med vattenpipa ute på gården!

Läser uppföljaren till "Män som hatar kvinnor", "Flickan som lekte med elden" heter den. Har bara kommit en tre-fyra kapitel än så länge. Men den verkar super bra! Jag blir riktigt fast i den!

Nej, nu ska jag kolla upp tågtider till imorrn och sen blir det att borta tänderna och sova!

Fick mina smärtstillande idag,känns skönt att ha "uti fall att". Men ska somna utan att ta några idag eftersom ryggen känns bättre idag än den varit senaste veckan *jätteglad*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0