Läkartid!

Jag tog 17,10-tåget till västerås, jag hade en läkartid vid klockan 18.. Så tidsmåssigt så har allt funkat kanon idag!

Det visade sig att jag har halsfluss som har gjort så jag fått öroninflammation, jippi.... Så nu blir det penicillin i 10 dagar och så är jag sjukskriven fram till Måndag. Det sög ju! Men som tur är har jag en massa timmar den här månaden, så det gör förhoppningsvist inget. JAg kan nog jobba på Söndag, men bara om jag mådde mycket bättre. Det var vad läkarn sa.

Imorrn blir det kalas för Görans dotter Lina. Det ska bli mys. Massa smörgåstårta, och sen på kvällen blir det till att dricka lite vin och äta ostkrokar! En perfekt planerad sjukfredag, om ni förstår vad jag menar ;)!

Nej, nu ska jag göra lite mat och mysa ner mig framför en film, kanske skulle ut med Sanna och Sara idag och sällskapa på Norrmanska/Lilla gömman. Men vi får se hur det blir det med.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Stackare som har blitt sjuk!!



Men..... du ska ta det lugnt då, ju!

Inget drällande utan hemma och bli frisk!!!



/P

2009-04-02 @ 20:55:35
Postat av: Stefan

Stackare som har blitt sjuk!!



Men..... du ska ta det lugnt då, ju!

Inget drällande utan hemma och bli frisk!!!



/P

2009-04-02 @ 20:57:36
Postat av: Elinor

Ja, det blev ju en massa vilande nu istället! Tossor och te här hemma :V!

2009-04-03 @ 19:09:47
URL: http://meskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0