Jobb, jobb och jobb.

Det är ungefär vad min vardag består av nu för tiden. Känns ganska trist. Jobbade 7 timmar idag och hade en timmes rast utöver det. Menmen, PENGAR blir det!!

Just nu sitter jag och mumsar i mig lax med fullkornsris, herre gud så gott fisk är!!
Jag ska snart sätta på lite musik och fortsätta läsa "Flickan som lekte med elden". Den är riktigt bra!

Imorgon så är jag helt ledig från allt! Lät till och med bli att boka in en tvättid imorrn bara så jag kunde göra saker som jag ville göra. Inga måsten imorrn inte! Men jag har lite saker inplanerade, ska träffa Lina, Hawal, Camilla (tror jag), Pauline och Frida. Vi ska vara hemma hos mig och förbereda lite inför studentkryssningen och om det är fint väder så blir det till att röka vattenpipa också! Massa bilder kommer på det kommer då. Jag måste verkligen bli bättre på att uppdatera med bilder!

Nej, nu ska jag äta upp min goda mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0