I skolan.

I Onsdags tror jag det va, så hade jag och Sanna en suuupermysig dag! Vi var hemma hos henne och hon lagade mat, det blev riktigt gott! Köttfärssås och spaghetti blev det!
Sen spenderade vi resten av kvällen med att spela crash bandicoot till typ tio/elva, vi tog ett snabbt avbrott för att cykla till natti och köpa på oss lite godis och hämta upp hennes väska från barden. Allt som allt så var det en otroligt välbehövlig dag med min Sannis! Har saknat oss så himla mycket :D!

Igår så jobbade jag bara, eller.. jag pluggade en massa matte med Oscar också. Vi blev klara runt halv tolv *suckar*, men det blev nästan klart i alla fall och är inskickat!

Nu sitter jag i skolan, och har precis skrivit ut kvitto för studentkryssning. Yes baby, vi åker imorgon! Ska bli så SJUKT roligt och är taggad till TUSEN!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaa det var verkligen super mysigt! <3

2009-04-17 @ 12:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0