Good morning!

Hej hallå.

Kom hem vid sex imorse, underbara Lina och Frida hämta mig i västerås klockan 5 (!!) inatt/imorse. Sååå guld värt!
Vaknade vid 11, sitter nu här med en massa färg i håret, Sanna kom hit, färgade och åkte hem. haha. Hon hade mer att packa och va stressad och allt det där..

Jag har redan bestämt vad jag ska ha på mig och har packathälften. Så nu är det bara att korka upp och "go with the flow", duscha och tvätta ur äcklet ur håret också då, självklart!

Maaah, sååå himla pepp är jag! Ska bli såå sjukt roligt!!

Nej, nu måste jag in och käka lite! toodles!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ha så KUL på kryssningen och gör inget jag inte skulle ha gjort! höhö :b

2009-04-18 @ 17:35:49
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0