Gårdagen!

Igår hade jag det supermysigt! Jag vaknade för sista gången och gick upp vid halv ett, bvilket va superksönt eftersom jag inte gick och la mig förrän runt sex, halv sju pga jobbet. Direkt när jag kom upp gick jag och la mig ute i solen och solade lite samtidigt som jag läste "Luftslottet som sprängdes" superbra bok det där, liiite segare än tvåan, men bra!

Sen hörde Göran av sig, det slutade med att jag, Göran och Lina gick på bio, den här nya disneyfilmen "monster vs Aliens" rolig och söt, precis som en disneyfilm ska vara! Sen åkte vi vidare hem till göran, vi handlande revbensspjäll och majskolvar och grillade en massa medan vi tittade på "transformers" sen blev det massa mat, massa prat och massa mys! Kilade hem runt tio-tiden. SUPERdag verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0