Fortfarande lite sjuk...

Ja, usch vad tråkigt allt är när man är sjuk :(...

Igår betalade jag en massa räkningar, så är pank nu också... Eller, jag har fortfarande pengar så jag kan ha till kryssningen och ett par skor till dess, men sen är det slut! Hatar att ha lite pengar :(... Får dock en massa mer pengar nästa månad, typ dubbelt så mycket :).

Men idag måste jag till skolan till halv två i alla fall, jag ska ha ett informationsmöte för mitt projektarbete som ska va om två veckor. Det och gå på psykologin, religionen måste jag också gå på, för det är prov på fredag!! sen ska jag krypa ner under täcket igen och bara dö! Kommer ha värktabletter i högsta hugg och vatten!

Sitter och dricker te, min nya favorit är vanlij *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0