Falun!

Igår var jag ju uppe i Falun. Träffade Mormor, Morfar, Morbror och hans fru Gerd. Vi åt påsklunch och hade det så mycket så. Maten var supergod! Efter det så kilade jag och mamma iväg till JanE, hennes nya, han bor ju också uppe i Falun.

Resan upp är på en ohc en halvtimme, så det blev en massa dödtid både på vägen upp och på vägen ner. På vägen upp köpte jag en ELLE och läste, och på vägen ner så smygkikade jag på en kille som hade dator med sig, han tittade på 2½ men (A).

Och jaa, jag och mamma fick skjuts v morbror till JanE, och vi fick åka jaguar! Lite småcoolt tyckte vi (jag och mamma) hehe, en från -90. Och där tog mina bilkunskaper slut, men den va väldigt fin :D!



ELLE



Jag på väg upp!

Kommentarer
Postat av: Marielle

hahahahhahahaha. "å där tog mina bilkunskaper slut".

haha, du är väl söt :D

2009-04-14 @ 12:00:12
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0