En massa jobb!

Idag blir det just det, en massa jobb! 11-20 jobbar jag med en timmes rast, i all stress och allt missande av påsklov så är det ganska skönt att jobba, jag har vant mig vid rutinen hyffsat bra och tycker inte alls att det är jobbigt, eller ja. INte likla jobbigt som det va i början, inte ens i närheten!

Jag sover också hos mor tors-sön *yey*, massa kvalitetstid med mamma *happy face*.
VI ska äta påskmiddag på Lördagen tror jag att det va, och så hoppas jag att hon har köpt godis, det skulle vara så mumsigt. har varit sugen på godis till och från sen igår, och detär ju faktiskt påsk och då SKA man äta en massa godis!

Nej, nu måste jag skynda mig iväg till bussen som går om en tio minuter!

Glad Påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0