Bilder!

Gick igenom en massa bilder till den nya headern, och herre gud vad jag saknar sommaren. Eller, alla minnen från förra sommaren! Gud, det ska helt klart bli samma sak det här året! Ska försöka att inte jobba ihjäl mig, 100 timmar räcker faktiskt, hoppas jag! Jag vill ha lite fritid jag också!

Sola och bada och bara mysa! Sen har jag ju en thailand-resa planerad med mamma i september, i två-tre veckor, guuud vad jag ser fram emot det! Det och alla sena kvällar i parken, med en öl i handen och solglasögon. Men även alla mysa dagar i parken, bara lägga ut en filt och sola och mysa med en kall dricka!

Aaah, vilka vårkänslor/sommarkänslor jag får av det här udnerbara vädret! Ska ta mig ut för minst en promenad har jag besämt mig för, jag är ju egentligen sjuk... Men vafan, nu protesterar jag!

Och sommarmusik för mig just nu är, Kapten Röd - Stjärnorna finns här!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja precis - Kapten Röd och Stjärnorna finns här!! :-D

2009-04-03 @ 19:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0